Pavement
S4, E15: Indie rock group Pavement, sitting in for an incarcerated Zorak and The Original Way-Outs, makes history as the first band ever to perform on 'Space Ghost Coast to Coast.' Goldie Hawn, Tommy Davidson, Red Green and Colin Quinn also appear in an episode scripted by Space Ghost himself.