Pawn of the Undead
S11, E3: The Pawn Stars stake a claim to an original 1800's Vampire defense kit. Then, Rick gets a chance to buy a work from one of America's most famous artists, James Whistler. Next, Rick takes a look at a James Bond prop from the movie GoldenEye. Will he be shaken or stirred?