Pax Abuddin
S2, E12: It’s a new dawn in Abuddin, and Jamal’s fate - along with that of the Al-Fayeed family - remains uncertain. Recognizing the situation is ripe for turmoil, Barry encourages Rami to stay and oversee the transition. Leila cooperates with the Arab League, hoping to secure a position for herself and Ahmed in the new world order.