시즌 6, 에피소드 2: The high stakes governor election results in violence at the polls, causing multiple victims to arrive at Chastain. Conrad finds common ground with an aggressive patient, helping lead to a diagnosis for his outbursts. Meanwhile, when another patient’s lung collapses, the doctors find a serious root of the issue.