Peeler? I Hardly Knew Her
시즌 11, 에피소드 19: A man's gunshot-induced amnesia causes Jones and Medavoy to concoct an unconventional way to nail his assailant. A man Sipowicz put away twenty years ago for murdering a 12-year-old girl goes free. Ortiz and Ronson bust an underground pre-teen prostitution ring.