S4, E10: Bull and the TAC team take a difficult pro bono murder case before the holidays and realize it will take a Christmas miracle to win, as the presiding judge has a grudge against Bull. Also, Marissa pushes for an office Christmas party, and Taylor embarks on a new romance.