Penwyllt
S1, E3: In the hills above Aberystwyth, divers find a young man's body in a quarry lake. The investigation pulls Mathias into the complex web of a close-knit community that lives by its own rules. An apparent suicide complicates the case, and an ex-convict's lonely life in a caravan is uncomfortably close to Mathias's own.