People Like You and Me
S2, E2: The News At Six, and indeed the country, is rocked by a shocking, unprecedented event— a massshooting in Clifton Hill. A huge and consequential story, it activates everything that compels Helenabout the job. She wants to be first to cover the event from every angle— the details, the time line,the gun-rights debate, the motivations of the shooter. But when she races to air with confrontingearly...