Peppers, Pork and Poutine
S17, E5: Guy Fieri checks out some standout veggie and meat dishes. In Phoenix, a tattooed chef puts her spin on chiles and a regional pork dish. A Toronto decades-old bohemian joint serves up sticky Asian pork ribs and a Canadian staple.