Pepperwood
S2, E14: When Nick is convinced that one of Jess’ students is hiding a nefarious secret, he goes undercover in her adult night school class. Meanwhile, Winston has an embarrassing encounter with Cece, causing an examination of all the loft-mate’s peculiarities.