Perfect Circles
S3, E1: In the Season Three premiere, Fisher & Sons has become Fisher & Diaz, and Rico is doing all he can to make sure he's not a 'gofer' anymore. Meanwhile, David and Keith decide to give couple's therapy a try, Claire skips art class to get to know a crematory worker named Phil; and Ruth goes overboard in her obsession with her granddaughter Maya.