Perfect Memory Ability
S1, E4: Kaori Kanzaki confronts Kamijo, demanding that he hand over Index. Kamijo is wounded in the ensuing scuffle – and when he wakes up a few days later, Index offers to take drastic measures to protect him from further harm.