Detective Anna Perisher - Part 1
S1, E5: A bare knuckle fighter and his fiancee are killed in the same night. Meanwhile, Anna dreams that Shtolman is in grave danger. Anton and Anna seek to uncover the myth behind a silent, yet lethal attack: the perisher.