I SHALL SURVIVE USING POTIONS! Perks of Reincarnation, Please!
S1, E1: Kaoru is reincarnated in another world after a dimensional distortion took her life. To make up for the blunder, she demands the ability to make any potion she wants at any time. But her new world isn't quite what she expected...