Pernilla tried to kill us!
S3, E5: Eva is harsh but fair, and several participants are warned. Johan surprises the gang with a beloved character that no one has seen in 30 years. Kodjo's white wild card results in a painful battle for all participants. Claes plays the saxophone and a popular actor comes out of the wall.