Perpetratin'
S1, E1: Autumn Night, a mysterious beauty with a harrowing past, washes up on the shores of the Pynk — Mississippi’s hottest “shake junt” — seeking employment. Mercedes Sundayz, a night headlined by the club’s OG, brings unexpected trouble from a number of patrons.