Persephone
시즌 3, 에피소드 6: What seems like a routine operation against Turkish mafia gun-running turns into something far darker when three of the mafia terrorists are shot by another gang member. One of the men killed was an undercover police officer. Zoe, the MI5 officer infiltrating the Turkish gang, finds herself on trial for conspiracy to murder. But did she order the killing? And even if she did, shouldn’t her actions be defendable given the amorality of these terrorists?