Personal Day
S3, E2: Shortly after being released from prison, a man who proclaimed his innocence is found murdered. The victim’s case is reopened and the squad works hard to solve a 17-year-old murder. To the surprise of Raydor, Rusty confesses the reason behind his recent suspicious activity. Recurring guest stars include KATHE MAZUR as DDA Hobbs, RANSFORD DOHERTY (The Closer) as Coroner’s Investigator Kendall and EVER CARRADINE (24, Once and Again) as Rusty’s mother, Sharon Beck.