Personal Day
S13, E2: Gibbs calls on the team to assist DEA Agent Luis Mitchell (John Gabriel) with a case that keeps going cold, but DiNozzo discovers there is more to Gibbs' personal connection to the agent and his desire to help him succeed. Also, the team gossips about Gibbs' new look after he replaces his standard military haircut and polo shirt for a modern cut and tailored dress shirt.