Personal Effects
S4, E6: The squad attempts to identify a possible male murder victim from his skeletal remains, only to find he may have a serious criminal past of his own. Rusty continues his investigation of the Alice case with the help of a new friend while Provenza pays him to help with a major move. Guest stars include JERI RYAN, DAWNN LEWIS, PATRICK STAFFORD, JENNIFER LAFLEUR, CARTER MACINTYRE and JIM PIRRI.