ファイナル・シーズン E5: The 2nd Mass leaves Chinatown en route to what they hope will be the final Espheni battle. Along the way, they encounter a deranged and desperate gunman who takes Weaver hostage. Meanwhile, Tom sets off to rescue Hal from Pope and his dangerous group of survivors.