Perverted
Сезон 11, серия 9: While in the park, a family stumbles upon the sexually mutilated body of Clyde Vandyne, a member of a biker gang known for prostitution and contract killing. To everyone’s surprise, incriminating DNA evidence points to Detective Benson (Mariska Hargitay) as the prime suspect. Munch (Richard Belzer) and Fin (Ice-T) investigate the murder, while Stabler (Christopher Meloni) fights to prove his partner’s innocence. The detectives must find the missing link to both Vandyne’s murder and Benson’s involvement. Also starring: Dann Florek (Captain Donald Cragen), and Tamara Tunie (Dr. Melinda Warner).