S1, E4: In 2006, the case is thrown into disarray when a key witness is found murdered. Tony is troubled by his relationship with Ian Garrett. In the present day, Julien is intent on re-investigating the connections between a dead witness and Oliver’s disappearance. The re-opened case begins to strain Emily and Mark’s relationship.