Pet's Peeved / Byte-Sized
S2, E27: The Vesuvius Twins adopt Skipper and Julien and bring them to their apartment to fight. The rest of the penguins and lemurs perform in a circus. / Kowalski has an invention, tiny robots that fix tools. The Nanites are programmed to protect the penguins.