Petula Clark
S2, E20: Due to a mix-up, a moose winds up backstage at the theater, causing some disruption. His name? Mickey Moose. Soon a duck shows up, looking for his friend. His name is Ronald Duck, and Kermit is not amused – especially when everyone dons antlers and breaks into an unmistakable clubhouse theme song! Join the Muppet mayhem as guest star Petula Clark performs “The Girl from Ipanema” with a bossa nova bossman; a sheriff rooster confronts an outlaw rooster who’s raising a ruckus in a saloon; and more!