Phallic Victories
S1, E11: As Masters (Michael Sheen) struggles to carry on without her, Johnson (Lizzy Caplan) looks to help Dr. DePaul promote her work on women’s health. When Haas (Nicholas D’Agosto) babysits while Johnson attends a conference, he squares off with her ex-husband.