Phase One, Complete
S1, E9: Charlie likes his sweet new girlfriend, Wendy (MYNDY CRIST), but he becomes concerned when Jake forms a strong friendship with her. When Wendy charms Evelyn as well, Charlie worries that Wendy is expecting more from the relationship than he is and ends it. But when Jake gets mad at him, Charlie learns an important lesson. Meanwhile, Alan takes playing his board game very seriously when competing against Rose.