Philadelphia
S1, E8: With Creamcheese and Organizm finally playing in sync, Fugitive manages to pull off a win at the LCS quarterfinals sending them to the semi-finals that are being held near Organizm's hometown in New Jersey. At his welcome home party, Org bristles as the entire neighborhood revels in his success.