Phillip Goldstein
Сезон 1, серия 8: Eddie tries to befriend the only other Chinese kid in school, but he’s in for a letdown after he finds out that they have nothing in common; Louis feels betrayed when Mitch accepts a job at the rival Golden Saddle.