Сезон 2, серия 13: Louis discovers that Cattleman’s Ranch has been given a poor grade on a restaurant review website called “Phil’s Phaves,” and petitions the reviewer for another chance, but is dismayed to learn that “Phil” is Eddie’s nemesis, Phillip Goldstein. Meanwhile, Eddie is stressed out about calling his girlfriend, Alison, on the phone, so he decides to record a mix-tape for her instead. Eddie’s troubles increase when another girl – who has an unrequited crush on him – gets the mix-tape by accident.