Pick Me
S1, E2: Mao prepares to shoot the BL movie for his film club. Hisashi gets ready to play the handsome, troubled, gay lead. Mao starts to feel something beyond friendship toward Hisashi, but is bound by their promise. However, the night before the shoot begins...