Picking Sides
S7, E13: The ladies are licking their wounds after the tumultuous Vermont trip. Meanwhile, Melissa receives bad news about her boutique and Jacqueline's husband, Chris, reveals shocking news about his family. Teresa leans on her faith to help get her through her husband going to prison.