Pie vs. Cake
Сезон 3, серия 21: Jessica is thrilled to hear Evan is interested in joining the debate team. Yet, when her protégé becomes so good that he beats her at her own game, she second guesses her worth. Meanwhile, Eddie and Emery team up to enter a comic book contest.