Piece of Mind
Сезон 7, серия 10: An overbearing father (James Belushi) is guilt-ridden after injuring his son in a car accident. But the accident is a result of the father's undetected heart condition, and he undergoes heart bypass surgery. In New York City, Corday comforts Greene as a brain specialist removes the tumor. Although Greene experiences a minor seizure, the operation is a success. The gang members who killed Benton's nephew receive a 10-year sentence.