Сезон 4, серия 12: Gordon is called to the scene after The Toy Maker is hired to assassinate one of Gotham’s doctors. Lee Thompkins begins to try to rebuild the Narrows, with Nygma as her partner. Meanwhile, Alfred’s new life in the Narrows becomes complicated and Ivy (guest star PEYTON LIST) reveals her new persona to Selina.