Сезон 1, серия 4: The gang has an epic night out when they run into Ed Helms at Rowlf's Tavern and they all perform their favorite karaoke jams, but Kermit is not pleased when no one shows up to work the next day. Meanwhile, Fozzie has an unfortunate accident during the show.