Piglet's Nutty Problem / Missing Lumpy
S2, E8: Piglet's Nutty Problem: Piglet loses his favorite haycorn in a pile and needs the sleuths to locate his nut in a haystack. Missing Lumpy: The Sleuths help Roo, who's having a hard time playing on his own because he misses Lumpy.