Pikes Peak
S1, E1: The Pikes Peak Hill Climb is a rather different type of race in the mountains of Colorado, USA. It's unique, fascinating and full of adventure. One of the starters at the 1987 Pikes Peak is two-time rally world champion Walter Röhrl.