Piko Pau 'iole
S6, E8: Five-0 must work with charming con man Hank Weber (Kristoffer Polaha) to find a killer when his female partner is murdered on the job. Also, San Francisco Police Inspector Abby Dunn (Julie Benz) comes to O'ahu and works with Chin to investigate the murders of five Chinese arms dealers.