Piledriver
S4, E18: Grandpa Space Ghost, whose physique is identical to his grandson's and whose voice is identical to WCW wrestler 'Macho Man' Randy Savage, gives an 'OOOO-YEEAAAHHH!' performance despite being clubbed with a chair by Zorak. Grandpa Ghostal interviews kid actress Raven Symone.