Pill-O-Matix
S1, E11: Kevin decides to buy Jackie a new wedding ring. At work, the automated pill machine replaces Eddie. A movie critic (played by Victor Garber) is admitted with a broken elbow. Zoey gives him the wrong dose of painkiller, resulting in a coma. Coop dumps his new girlfriend. The parents of the baby Akalitus has been taking care of come forward to resume custody. We learn that O'Hara's mother has slid into a coma – she believes that her stepfather is responsible. Eddie follows Jackie home, and sees her with Kevin and the girls.