Bull Pillar of Salt
S3, E22: Bull works to convince a jury that an alleged murder was actually a tragic accident when TAC represents a woman charged with her 3-year-old stepdaughter's death. Also, Benny gives Bull some surprising news regarding Isabella (Yara Martinez), Benny's sister and Bull's ex-wife.