Pilot - Director's Cut
S1, E1: Will Schuester an optimistic high school teacher, tries to reinvent the McKinley High School's glee club, while reinventing himself. He challenges a group of outcasts to realize their true star potential, while facing harsh criticism from everyone in the school.