Sue Thomas: F.B.Eye Pilot - Part 2
S1, E2: Sue Thomas is a young deaf woman who has recently graduated from college and is about to start her first real job. F.B.I. agent Jack Hudson discovers her unique lip reading ability and enlists her to join the bureau's elite surveillance team.