The Six Million Dollar Man Pilot Error
S3, E3: Steve suffers temporary blindness when his face is sprayed with hot engine oil from a malfunctioning airplane, but despite his vision loss, he must take over the controls of the airplane to save the life of a senator. Pat Hingle guest stars.