S1, E1: After the sudden death of her father, San Francisco mediator Kate Reed must work with her stepmother -- who's the same age -- to keep his firm alive by resolving a dispute between a clothing magnate and his son, who's due to inherit the business, and hiding a dark personal secret which could ruin an innocent boy's life.