Dr. Quinn, Medicine Woman Pilot
S1, E1: Dr. Mike Quinn (Jane Seymour) leaves her native Boston for the frontier community of Colorado Springs, and the sudden death of one of her few friends in town leaves her with three children to raise. But with the help of the eccentric Sully (Joe Lando), she begins to find her way in her new life.