S1, E1: Life for young and vibrant Patti Robinson couldn't be better. As a researcher at News of the Week magazine in 1969 New York, she enjoys exciting, intellectual challenges and the occasional quickie with her reporter boyfriend at work. But while navigating the social upheaval of the times, she encounters bold new ideas and actions that propel her into new territory that even she never dreamt of.