Сезон 1, серия 1: The Fosters seem like the average, close-knit family until the FBI raids their home to rescue a young girl named Kit Lanigan who was kidnapped, by patriarch Mel Foster, and forced to assume a new, fake identity - Beth Foster. Fifteen years later, Kit "Kick" Lanigan joins forces with FBI Frank Novak, the man who saved her on that fateful day and with whom she has remained in touch over the years, along with her friend James Finley, and Special Agents John Bishop and Maya Kennedy, in an effort to find a young girl who was kidnapped from her school in Hagerstown, MD. Much to Kick’s displeasure, her mother, Paula, is a fixture on cable news and they can’t seem to find common ground - an issue that has plagued them ever since Kick was found and returned to her rightful home. In spite of their seemingly contentious relationship, Kick and Bishop work well together, and along with the rest of the team, they will do whatever it takes to save those who need rescuing, even if it leads them right to danger’s door.