시즌 1, 에피소드 1: A new Amazon Original Series: What happens behind the curtains at the symphony is just as captivating as what happens on stage. Created by Paul Weitz (About a Boy), Roman Coppola (The Darjeeling Limited), and Jason Schwartzman (Rushmore). Brash new maestro Rodrigo (Gael Garcia Bernal) is stirring things up, and young oboist Hailey (Lola Kirke) hopes for her big chance.